Smelink byter namn till Ready Digital. Gå till vår nya hemsida. Läs mer.

Jag är intresserad av:

Lämna dina uppgifter så ringer vi dig:

Eller ring oss:
0470 - 70 36 80

Kundinformation

Här finns information för dig som är kund och behöver support eller uppgifter relaterande till kundnummer, inloggning och fakturor.

Jag behöver support!

Nedan hittar du länkar till våra båda kom-igång-guider. Vilken som är relevant för dig beror på när din hemsida byggdes upp. I kom-igång-guiderna hittar du all grundläggande information för att du ska komma igång med att redigera din hemsida.

Om du kör fast och vill ha personlig handledning, kontakta vårt kundcenter på telefon 0470-70 36 80 eller kundcenter@smelink.se. Vi bollar gärna idéer för att din hemsida ska nå sin fulla potential.

Vad har jag för kundnummer?

Du finner ditt kundnummer på din faktura, i ditt premiärbrev från Smelink, i ämnesraden då du få ett e-postmeddelande från oss och du ser det i uppdateringsverktyget i det övre högra hörnet.

Det är viktigt att du uppger ditt kundnummer i samband med att du tar kontakt med oss på Smelink.
Vi har en kundkrets på 5 000 kunder som jobbar aktivt med sin hemsida. Kundnumret gör att vi enkelt kan plocka fram dina uppgifter och därmed kan ge dig ett relevant svar på din fråga.

Jag har tappat bort mina inloggningsuppgifter

Du kan enkelt begära ut nya inloggningsuppgifter till din e-postadress. Klicka på länken "Har du glömt ditt lösenord" på inloggningssidan.

Jag har en fråga om min faktura

Ta kontakt med vår ekonomiavdelning på tel: 0470 - 70 36 80 eller skicka ett e-postmeddelande till faktura@smelink.se. Vi använder oss av Visma Collectors vid fakturering.

Hemsidans faktureras på orderdagen och har 30 dagars betalningsvillkor. Då vi har 30 dagars leveransgaranti (förutsatt att vi fått in ditt material till hemsidan samt att du inte skjutit fram din produktionstid) så bör din hemsida vara levererad och klar innan ditt förfallodatum inträffar. Betalar du inte din faktura i tid så skickar vi ut en påminnelse via automatik efter 5 dagar. Har du redan betalt så kan du bortse från påminnelsen. Har det gått längre tid än 5 dagar så kan ditt ärende ha hamnat för inkasso. Kontakta vår ekonomiavdelning om du vill veta ifall ditt ärende har gått till inkasso.

Jag vill ha driftinformation

Våra hemsidor och webshoppar är i princip alltid igång men ibland utför vi nödvändiga uppdateringar av våra servrar och program som kan medföra korta planerade driftstopp.

Gå till sidan för driftinformation

Kundcenter - Jacob
Bara ett samtal bort

- Jag heter Jacob och jobbar på Kundcenter. Som kund får du alltid fri rådgivning och support. Vi ser fram emot ditt samtal.

Köp SSL-certifikat

Lämna dina uppgifter, så kontaktar vi dig: