Smelink har bytt namn till Ready Digital. Gå till vår nya hemsida. Läs mer.

Jag är intresserad av:

Lämna dina uppgifter så ringer vi dig:

Eller ring oss:
0470 - 70 36 80

Vanliga frågor gällande webshop

Här har vi samlat de vanligaste frågorna angående att starta webshop hos oss på Smelink.

Hur går det till att köpa webbshop hos Smelink?

En av våra hemsidesrådgivare analyserar dina behov vad gäller design, produkturval, betal- och fraktlösningar och funktionalitet. Därefter bokas ett telefonmöte med en webbdesigner som sedan bygger upp och designar butiken. Efter din webshop är godkänd av dig får du en inloggning så du kan börja lägga in dina produkter. Läs mer om processen att starta webshop hos Smelink.

Var kan jag läsa era allmänna villkor?

Våra allmänna villkor kan du läsa här.

Vilka betallösningar fungerar med Smelinks webshop?

Vi tillhandahåller en mängd olika betallösningar för att passa de flesta företags behov. Bland annat finns kort-, direkt- och fakturabetalning från Payson, SveaWebPay och Klarna. Läs mer om appar och tillval till vår webshop

Hur tillgängligt är ert kundcenter?

Kundcenter finns till hands via telefon eller mail mellan 08:00 och 17:00 om du kör fast eller behöver hjälp. Dessutom har vi vårt Kundcenter online med tips och guider dygnet runt. En webshop är under ständig utveckling, därför finns vårt kundcenter alltid redo att diskutera och agera bollplank för dig efterhand som dina behov förändras.

Kan jag flytta produkter från min befintliga webshop till Smelink?

Ja, om din webshop har en exportfunktion till Excel alternativt är kopplad till ett ekonomisystem från Visma, Specter, e-conomic, Fortnox eller Mamut.

Intresserad av e-handel?

Fyll i formuläret så ringer en av våra rådgivare upp dig: